به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: اداره کل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرده است که مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های باشت و چرام در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان رشته های مختلف فنی و مهندسی در مقطع فوق لیسانس رشته برق صنعتی و ساختمان برای مرکز باشت و رشته تاسیسات لوله کشی، برق، فناوری، مکانیک، عمران و نصاب وسایل بهداشتی در مقطع لیسانس و بالاتر برای مرکز چرام که تاریخ اعزام به خدمت آنها اول تیرماه 1402 باشد را به عنوان سرباز مربی جذب نماید.
لذا از کلیه علاقمندان دعوت می شود جهت ثبت نام با مدارک مورد نیاز ( تصویر شناسنامه تمام صفحات، تصویر کارت ملی پشت و رو، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، چهار قطعه عکس پرسنلی، برگ اعزام برای اول تیرماه 1402 بدون مهر غیبت ) از تاریخ اول اردیبهشت 1402 تا 17 اردیبهشت 1402 به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مراجعه و ثبت نام نماید.





