کهگیلویه و بویراحمد

اسلام و آموزه‌های الهی هیچ مانعی برای جامعه بشری محسوب نمی شوند

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد حملات دشمن را فرهنگی دانست و گفت: اسلام و آموزه‌های الهی هیچ مانعی برای جامعه بشری در ابعاد مختلف پزشکی، فرهنگی، هسته ای، نظامی و ژنتیک نیست.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۶ مهر) در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: زیربنای توسعه هر استان در هر بعدی، مسئله فرهنگ است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر در فرهنگ ضعفی ایجاد شود، همه زیرساخت‌های جامعه در بخش های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دچار ضعف و عقب ماندگی خواهند شد.

وی نظام اسلامی را یک نظام فرهنگی و محصول تلاش خردمندان، علما و مراکز فرهنگی و معنوی دانست و افزود: انقلاب اسلامی بعد از انقلاب انبیا الهی از این نظر یکتا بوده، زیرا این انقلاب محصول تلاش مردم، اندیشمندان، نخبگان، خردمندان، حوزویان و دانشگاهیان است.

آیت الله حسینی یادآور شد: این انقلاب ممتاز شعارهای آن فرهنگی و برگرفته از اسلام و قرآن بوده و در سایه شکوفایی فرهنگی، معنوی و اسلامی سایر زیرساخت‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز شکوفا خواهند شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از واقعیت‌هایی که به برکت نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ ترین دستاورد انقلاب نظام محقق شد این است که فرهنگ اسلامی مایه رشد و توسعه جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن منطق عقلانی نداشته و در کارها مغالطه می‌کند، یادآور شد: هم اکنون حدود چهار شبکه رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در حال توطئه و دشمنی هستند.

آیت الله حسینی توجه به مسائل فرهنگی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رواج آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیداد می‌کند، به گونه‌ای که هم اکنون طلاق در جامعه ۳۵ درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اعتیاد را یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی و خانمان سوز در جامعه دانست و افزود: اگر در جامعه امکانات رفاهی فراهم شود، درک مسائل فرهنگی نیز افزایش خواهد یافت.

وی ضرورت توجه به مسائل فرهنگی به ویژه فرهنگ اسلامی را یادآور شد و گفت: ساخت و احداث زیرساخت‌های فرهنگی در استان به ویژه نبود سینما در شهر یاسوج یک ضرورت است.

آیت الله حسینی حملات دشمن را فرهنگی دانست و گفت: اسلام و آموزه‌های الهی هیچ مانعی برای جامعه بشری در ابعاد مختلف پزشکی، فرهنگی، هسته ای، نظامی و ژنتیک نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!