پیام تبریک نماینده گچساران به مناسبت روز پزشک

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز پزشک پیام تبریکی فرستادند.

روز پزشک را خدمت پزشکان هم وطنم که در حال حاضر، خط مقدم دفاع از جان بیماران کشورم هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.


بدون شک با هیچ ابزار مادی نمی‌توان تقدیر و تشکر از پزشکان را بجا آورد، مگر دستانی که شبانه‌روز از طرف بیماران و خانواده‌هایشان به سمت آسمان بالا می‌رود و اجر و پاداش آنان را از خداوند طلب می‌کند، جبران زحمت و مزد پاداش  آنان شود.


به عنوان کوچک‌ترین عضو این کشور دست شما را می‌بوسم و از شما صمیمانه سپاسگزارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!