ویژه خبری

پای کیکهای آلوده به روستاهای گچساران رسید

بلورگچساران:گزارش ها حاکی است، یک مورد کیک آلوده به قرص در یکی از روستاهای خیرآبادسفلی(جلیل) پیدا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری،تحلیلی گچساران،امروز دوشنبه ۲۵ آذر، پسربچه ای با خرید از فروشگاه روستای خیرآباد جلیل و پس از خرید و باز کردن کیک مزبور، متوجه آلوده بودن آن به قرص شد.

این در حالی است که چندین کیک آلوده به قرص در شهرستان گچساران وباشت، گزارش داده شده است.

برپایه این گزارشات، والدین گرامی!خوب است، تا شفاف سازی قضیه کیکهای آلوده و پاکسازی آنها،از خوراک سالم و کیکهای خانگی جهت تغذیه فرزندانشان، استفاده کنند.

پایان پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!