ویژه خبری

مسئولان سپاه گچساران در هفته دولت به دیدار فرماندار رفتند

 پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران:  امروز شنبه (6 شهریور)، فرماندار و جمعی از مسئولان سپاه شهرستان گچساران، در پنجمین روز از هفته دولت با علیرضا اتابک فرماندار شهرستان دیدار کردند.


در این دیدار رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ محمد درخوش مسئول نظارت و بازرسی حوزه نمایندگی سپاه گچساران و جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج حضور داشتند.

 

2 تا 8 شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه دو شخصیت فداکار انقلاب، محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 

مسئولان سپاه گچساران در هفته دولت به دیدار فرماندار رفتند

 

مسئولان سپاه گچساران در هفته دولت به دیدار فرماندار رفتند

 

مسئولان سپاه گچساران در هفته دولت به دیدار فرماندار رفتند

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!