به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، عبدالرحمان توفیقیان گفت: از روز گذشته 3 زلزله در شهرستان چرام رخ داده که در عمق 8 کیلومتری زمین و در منطقه موگر از توابع بخش مرکزی اولین مخابره آن انجام شد که بزرگترین آن به مقیاس 4.1 ریشتر بوده است.
وی گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر خسارتهای عمدهای ارسال نشده است اما تیمهای بحران تشکیل و به منطقه اعزام شدهاند و طبق گزارشهایی که تا کنون به دست ما رسیده است گویا برخی از خانهها دچار ترک خوردگی شدهاند.
فرماندار چرام عنوان کرد: تعداد زیادی از خانهها دچار ترک خوردگی شدهاند که میزان خسارت نهایی هنوز مشخص نشده است.
توفیقیان ادامه داد: در صورت بروز خسارت جدی حتما اطلاع رسانیهای لازم انجام خواهد شد.





