گچساران

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان

همزمان با ایام اربعین حسینی، مراسم نذری در کانون‌های فرهنگی‌تربیتی دخترانه کوثر و پسرانه آزادی برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، پس از پایان کلاس‌ها، سفره‌های بزرگ نذری در محوطه کانون‌ها پهن شد و دانش‌آموزان با شامی معنوی پذیرایی شدند. این برنامه که با پخش نماهنگ‌های مرتبط و اجرای مداحی همراه بود، فضای ویژه‌ای از معنویت و همدلی را میان حاضرین ایجاد کرد.

 در این مراسم معنوی، مرضیه قنواتیان مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان گچساران، معاون مالی و پشتیبانی، معاون آموزشی، معاون پرورشی و کارشناس امور تربیتی و پرورشی به همراه عوامل اجرایی کانون حضور داشتند. 

قنواتیان، ضمن قدردانی از تلاش‌های صمیمانه عوامل اجرایی کانون‌های فرهنگی‌تربیتی کوثر و آزادی، تاکید کرد: «برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد فضای معنوی، به تقویت هویت دینی، ارتقای روحیه همدلی و تمرین کار گروهی در بین دانش‌آموزان کمک می‌کند.» 

اهداف برنامه: 

• گرامیداشت ایام اربعین حسینی و ترویج فرهنگ عاشورایی 

• تقویت روحیه ایثار و همدلی در بین دانش‌آموزان 

• مشارکت نوجوانان در فعالیت‌های خیریه و مذهبی 

• ایجاد فضای معنوی و انسجام اجتماعی در پایگاه اوقات فراغت دستاوردها 

نتایج: 

• افزایش آگاهی دانش‌آموزان درباره فرهنگ عاشورا و اربعین 

• تقویت کار گروهی و مشارکت‌پذیری در بین نوجوانان 

• ایجاد خاطره‌های معنوی و به‌یادماندنی برای آنان

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

عطر نذری اربعین در کانون‌های کوثر و آزادی؛ همدلی و معنویت در کنار دانش‌آموزان | مردادماه 1404

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!