ویژه خبری

خودکشی در بیمارستان شهید رجائی گچساران

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: صبح امروز مردی جوان در بیمارستان شهید رجائی گچساران پس از شلیک گلوله به همسرش و زخمی کردنش ، با شلیک اسلحه به سر خود به زندگیش خاتمه داد.

گفته شده دلیل خودکشی، مشاجره لفظی وی با همسر یا نامزدش در بیمارستان بوده است.

بر اساس همین گزارش وی ابتدا با اسلحه به همسرش شلیک و او را زخمی میکند؛ بعد بع گمان اینکه وی کشته شده با شلیک اسلحه به زندگی خود پایان می دهد.
فرد کشته شده کمتر از 30 سال سن دارد.واهل گچساران نمی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!