به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، میز خدمت مسئولین شهرستان گچساران، جهت پاسخگویی و بررسی مشکلات بوجود آمده برای همشهریان و مردم روستاهای شهرستان در محل مصلی نماز جمعه به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

شهردار دوگنبدان در حاشیه این آیین که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: خدمت به عنوان یکی از مولفههای راعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و برقرار کننده ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان است.


وی از مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه نام برد وافزود: برگزاری میز خدمت در این مکان باعث همبستگی و اتحاد معنوی و اجتماعی مردم و مسئولین خواهد شد.
شایان ذکر است شهردار و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در کنار دیگر مسئولان شهرستان در فضایی معنوی و صمیمی پای درددل مردم نشسته و با شنیدن مسائل و مشکلات آنان تلاش مضاعفی را برای حل آنها بکار گرفتند.










