بلورگچساران:جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)، در کمپ ترک اعتیاد فرشتگان گچساران، برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری بلورگچساران، این مراسم جشن با همت تعدادی از جوانان خودجوش وفعال فرهنگی، مساعدت بهزیستی گچساران، هنرنمایی آقای گشتاسبی،یکی از هنرمندان طنز پرداز استان و باحضورتعدادی از بیماران کمپ ترک اعتیاد” فرشتگان “دراین مرکزبرگزارشد.
شایان ذکراست.کمپ ترک اعتیاد بانوان”فرشتگان” تنها کمپی است در استان که اختصاص به بیماران زن دارد.
این برنامه جشن،نخستین اجرایی بود،که دراین کمپ برگزارشده است.








انتهای پیام/





