گچساران

آیین تکریم و معارفه معاون ابتدایی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد + تصاویر

آئین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور جمعی از کارشناسان اداری و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، آئین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور مدیر آموزش و پرورش گچساران، جمعی از کارشناسان اداری و پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.

«انوشیروان قیطاسی»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، در این مراسم با تبریک کسوت بازنشستگی  «محمد شهبازی»، از زحمات وی طی دوران 35 ساله خدمت به نظام تعلیم و تربیت در حوزه های مختلف اداری و آموزشی از جمله معاونت آموزش ابتدایی این اداره، قدردانی کرد و «سید ابوطالب محمدی»را به سمت معاونت ابتدایی این اداره کل منصوب کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!