
پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: او که برای چیدن رطب های نورس تلاش می کرد تا کامش را شیرین کند هرگز تصور نمی کرد دستش به رطب نرسیده، طعم مرگ را خواهد چشید.
روز گذشته (دوشنبه ) زنی که برای چیدن خرما از درخت خرمایی که در منزل خود بوده بالا رفته بود سرانجام مرگباری برای وی رقم خورد.
بنابراین گزارش، رئیس اورژانس گچساران، گفت: حوالی عصر روز گذشته زنی که در پی سقوط از درخت دچار عارضه مغزی شده بود به مرکز تراما اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شد.
مرتضی گندمکار افزود: علیرغم انتقال مصدوم به اورژانس، به علت شدت ضربه وارده تلاش برای نجات این بانوی گچسارانی نتیجه ای در بر نداشت.
مرتضی گندمکار افزود: علیرغم انتقال مصدوم به اورژانس، به علت شدت ضربه وارده تلاش برای نجات این بانوی گچسارانی نتیجه ای در بر نداشت.
گچساران از شهرستان های گرمسیری در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در جنوب غربی ایران واقع شده است.




