ویژه خبری

تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی در گچساران

مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

 سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی شهرستان اظهار کرد: نزدیک به دو سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد وخادمان مقابله با بیماری کرونا در این ایام نیز خطرات را به جان خریدند و با وجود تمام سختی ها و تلخی ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دادند تا دغدغه ای برای کسی وجود نداشته باشد. 

 

وی بیان کرد: اقدامات خوبی به جهت مقابله با بیماری کرونا در گچساران انجام گرفته که ابابت زحمات ز همه ادارات،نهادها و دستگاه ها تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه باز هم این بسیج بود که پای کار آمد تصریح کرد تاکنون 16هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

 

 

 پسنده عنوان کرد: در همین ایام کرونا نیز جوانانی بودند که بیکار شدند که در این راستا 160جهیزیه به زوج های جوانان تقدیم شد،هرسازمان و نهادی به تناسب توان و ظرفیتش اقداماتی را جهت مقابله با کرونا انجام داد.

 

وی گفت: امروز می توانیم بگوییم یکی از بهترین کشورهایی هستیم که دولت و ملت در کنار هم در مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در آستانه دهه پرفروغ فجر قرار داریم و ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) ریشه طاغوت را از این سرزمین برچیدند و نظام اسلامی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

 در این آیین از 31 پاکبان و جهادگر غسال اموات کرونایی (شهرداری دوگنبدان) تجلیل و قدردانی شد.

                     

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!