گچساران

مطالبه متفاوت مردم شهرک چاهک؛ سیلندر گاز کنار مسئولان در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌ها!

در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی هفته دولت در گچساران، اهالی شهرک حاشیه‌نشین «چاهک» با قراردادن یک سیلندر گاز کنار مسئولان، خواستار گازرسانی به منطقه شدند؛ مطالبه‌ای نمادین که توجه نماینده مجلس و استاندار را جلب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، در جریان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی شهرستان گچساران به مناسبت هفته دولت، حضور یک سیلندر گاز در کنار مسئولان به نمادی از مطالبه ساکنان شهرک حاشیه‌نشین «چاهک» تبدیل شد.

آیین با حضور غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد و جمعی از مدیران کل استانی برگزار شد.

در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه پیاده‌روسازی ضلع شمالی و جنوبی بلوار حدفاصل فلکه نرگسی تا ورودی پتروشیمی گچساران، مردم شهرک «چاهک» خواسته خود را به شکل نمادینی با گذاشتن سیلندر گاز و ارائه برگه‌ای با امضای جمعی از ساکنان مطرح کردند.

این حرکت هدفش جلب توجه مسئولان به مشکل اصلی حدود ۴۰ خانوار این منطقه بود که سال‌ها به‌دلیل نبود شبکه گازرسانی در تنگنا زندگی می‌کنند.

غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت، پس از مراسم خطاب به مسئولان تاکید کرد: مشکلات این خانوارها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و تکلیف این نقطه از شهر مشخص شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!