گردهمایی کارشناسان نهضت سواد آموزی استان

بلورگچساران: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز جلسه هماهنگی و هم اندیشی کارشناسان نهضت سوادآموزی استان با حضور سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی اداره کل و کارشناسان سواد آموزی مناطق سیزده گانه استان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گچساران برگزار گردید.
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش در سخنانی از نرخ بالای جمعیت باسوادی شهرستان گچساران در کشور خبر داد، و ابراز امیدواری نمود، درآینده ای نزدیک جشن ” باسوادی ” در شهرستان برگزار شود.
خواهش نیک، معاون سوادآموزی اداره کل از برنامه ریزی جهت افزایش نرخ باسوادی استان خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!