بلورگچساران: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز جلسه هماهنگی و هم اندیشی کارشناسان نهضت سوادآموزی استان با حضور سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی اداره کل و کارشناسان سواد آموزی مناطق سیزده گانه استان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گچساران برگزار گردید.
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش در سخنانی از نرخ بالای جمعیت باسوادی شهرستان گچساران در کشور خبر داد، و ابراز امیدواری نمود، درآینده ای نزدیک جشن ” باسوادی ” در شهرستان برگزار شود.
خواهش نیک، معاون سوادآموزی اداره کل از برنامه ریزی جهت افزایش نرخ باسوادی استان خبر داد.
نظر خود را ارسال کنید









