به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، در ادامه روند توسعه متوازن در شهرستان گچساران، همزمان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی، مجموعهای از پروژههای عمرانی، خدماتی و بهداشتی در روز جمعه هفتم شهریورماه کلنگزنی و بهرهبرداری شد. این طرحها با هدف تقویت زیرساختها، بهبود خدمات عمومی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به اجرا درآمدهاند.
پروژههای اجراشده در این روز عبارتاند از:
• کلنگزنی پروژه احداث قطعه سوم محور گچساران – چرام، حد فاصل تونل دیل تا روستای دیل به طول ۲/۳ کیلومتر.
• افتتاح و بهرهبرداری از کلینیک تخصصی و مرکز آموزشی دندانپزشکی شهرستان گچساران.
• افتتاح و بهرهبرداری از استخر شنای بانوان شهر دوگنبدان.
• افتتاح و بهرهبرداری از مرکز جامع خدمات سلامت شهدای خیرآباد.
• کلنگزنی پروژه پیادهروسازی ضلع جنوبی و شمالی بلوار حدفاصل فلکه نرگسی تا ورودی پتروشیمی گچساران.
• کلنگزنی پروژه تعریض و بهسازی جاده قدیم لیشتر.
• کلنگزنی طرح فروش و خدمات پس از فروش خودروی سبک و سنگین آقای قادری.
• کلنگزنی تقاطع غیرهمسطح امامزاده جعفر.
در این آیین، مسئولان استانی و شهرستانی بر اهمیت اجرای این پروژهها در توسعه زیرساختهای حملونقل، ارتقای خدمات بهداشتی، تقویت فضاهای ورزشی و بهبود کیفیت زندگی مردم گچساران تأکید کردند.
فرمانداری گچساران نیز ضمن قدردانی از همراهی مردم و حمایت مسئولان استانی، اعلام کرد که اجرای این پروژهها گامی ارزشمند در مسیر توسعه و آبادانی شهرستان خواهد بود.




