به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، جشن میلاد حضرت فاطمه (س) به همت موکب طریق کربلا با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهر گچساران، در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
پذیرایی با صرف شام به سبک موکب، چای، دمنوش زعفران، برپایی ایستگاه عکس شهید سلیمانی، سخنرانی و مولودی خوانی، سرود خوانی جمعی از دختران دانش آموز، شعر خوانی کوکب حاتمی، دیکلمه خوانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س)، تجلیل از مادران و زنان فعال فرهنگی، و قرعه کشی بین خانم هایی که اسمشان به نام فاطمه و زهرا آراسته شده بود، از جمله برنامه های این مراسم معنوی و باشکوه بود.






