گچساران

برق جان مرد باشتی را گرفت

مرد ۳۵ ساله باشتی بر اثر برق گرفتگی فوت کرد .

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان در تشریح این حادثه گفت: حادثه برق گرفتگی فردی ۳۵ساله در شهرستان باشت در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

 «جهانبخش وحدت نژاد» افزود: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری باشت به محل حادثه واقع در محله اسلام آباد اعزام شد.

رئیس اورژانس استان در ادامه بیان کرد: این فرد که در پشت بام منزل، در حال تعمیر کولر بوده دچار برق گرفتگی شده و موقع رسیدن اورژانس ۱۱۵ فاقد علائم حیاتی بود.

وحدت نژاد همچنین گفت: متاسفانه تلاشهای اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان باشت جهت احیا بی نتیجه بوده و فوت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!