ویژه خبریگچساران

راه انداری کاروان شادی توسط کانون های روستای آرو در روز عید غدیر /تصاویر

به مناسبت عید عدیرخم، کانون های فرهنگی مساجد روستای آرو (گچساران)، اقدام به راه اندازی کاروان شادی، ایستگاه صلواتی و پخت غذای نذری کردند.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، به مناسبت عید غدیرخم، کانون های فرهنگی، هنری مساجد روستای آرو (۴۰ کیلومتری گچساران)، اقدام به راه اندازی کاروان شادی، ایستگاه صلواتی و توزیع ۴۵ بسته گوشت و پخت غذای نذری کردند.

کانون ها ی فرهنگی، هنری فدک، نخل های سوخته و ام ابیها (س) با برپایی کاروان شادی با پرچم ستاد غدیر ویژه عید غدیرخم و برپایی ایستگاه صلواتی با شربت و شیرینی، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

همچنین کانون های روستای آرو، در دهه امامت و ولایت، تعداد ۴۵ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان تقسیم کردند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!