پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: جمعی از شهروندان مساکن مهر گچساران در منطقه شهرک نفت جنوبی این شهر، با ارسال ویدئویی از بهداشت این منطقه، آبگرفتگی در وقت ریزش باران و شیوع انواع بیماری ها به دلیل انباشته شدن زباله ها در معابر عمومی این منطقه و در محل بازی کودکان، نبود رفتگر و نداشتن فضای سبز، از مسئولان شهر گچساران، گله و شکایت کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان مربوطه از جمله سرپرست شهرداری دوگنبدان و فرماندار گچساران به مشکلات مردم این منطقه شدند.




