بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچسارانامروز شنبه (۹ مرداد) بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی شهرستان گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، وزیر بهداشت و درمان به صورت ویدئو کنفرانس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.



 

حدود 110 هزار تخت بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت نوسازی و بهسازی شد
 

وزیر بهداشت و درمان در آیین‌ کنفرانس افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران اظهار کرد: امروز 7 طرح در مناطق کمتر برخوردار کشور افتتاح می‌شود و نزدیک به 500 دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها ارسال کردیم.
 

«سعید نمکی» با بیان اینکه بیش از هزار طرح پایگاه و خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید افتتاح شد تصریح کرد: ۷ پروژه در ۷ منطقه کمتر برخوردار کشور امروز افتتاح می‌شود. 


وی با بیان اینکه حدود 110 هزار تخت بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت نوسازی و بهسازی شد، تصریح کرد: بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک تهران با ۹۶ درصد پیشرفت در فاز اول، ۲۷۲ تختخواب بیمارستان کودکان، طرح تکمیلی و توسعه حکیم، ۲ تا از طرح‌های مهم است.

 


وزیر بهداشت افزود: در حاشیه تهران تخت نداشتیم الان ۲ هزار و ۵۰۰ تخت یا آماده یا مورد بهره‌برداری و یا افتتاح شده است.

 

نمکی در پایان خاطر نشان کرد: در شهرهای مازنداران، ساری، سمنان، سیستان و بلوچستان، زاهدان، زابل، آذربایجان تبریز و کهکیلویه و بویراحمد گچساران طرح درمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!