یک قشقایی، بخشدار مرکزی گچساران می شود

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران: شنیده‌ها حاکی از انتصاب یک قشقایی به عنوان بخشدار مرکزی دوگنبدان است.

علیرضا پناهپوری که از کارمندان باسابقه شهرداری دوگنبدان است، به زودی جانشین فرج‌الله اصطلاحی بخشدار کنونی گچساران می‌شود.

گفته می‌شود حکم‌ بخشداری علیرضا پناهپوری توسط وزارت کشور تایید شده و به زودی به وی ابلاغ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!