یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باخت

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: امروز پنج شنبه (27 آبان)، «پرویز یزدان‌پناه» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و ۱۱ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ۲۰۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد، ۸۶ نفر مبتلای قطعی بوده و ۱۳ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه افزود: از ۴۰۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت، ٣١ درصد موارد مثبت بودند.

وی بیشترین موارد مثبت را در شهرستان‌های بویراحمد، چرام و گچساران عنوان کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!