گچساران

شهرداران فعلی و سابق گچساران راهی زندان شدند

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد، از بازداشت شهرداران متخلف فعلی و قبلی گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، سید وحید موسویان گفت: شهرداران فعلی و سابق شهر دوگنبدان و تعدادی از کارکنان شهرداری و اداره‌ ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران به اتهامات مالی دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور بازداشت موقت به زندان روانه شده‌اند.

مدعی العموم مرکز استان، افزود: دستور دستگیری و تعقیب سایر افراد مرتبط اعم از کارکنان شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک و اعضای تعاونی‌های مسکن صادر و فرآیند قانونی در حال طی شدن است.

دادستان مرکز استان ادامه داد: دستور نظارت و بررسی فرآیند عملکرد سایر شهرداران و شورای شهر شهرستان‌های تابعه صادر، و در صورت وقوع جرم به قید فوریت اقدام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!