ویژه خبری

پیام تبریک شهردار دوگنبدان

پایگاه اطلاع رسانی بلورگچساران:

*شهردار دوگنبدان عید فطر را تبریک گفت*

 

شهردار دوگنبدان در پیامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه رمضان ، فرا رسیدن عید فطر را تبریک گفت .

 

متن پیام مسعودظفری به این شرح است:

 

*بسم الله الرحمن الرحیم*

 

*عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت*

 

*صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت*

 

عید سعید فطر ، عید توفیق بر عبودیت و بندگی است که با تهذیب نفس و بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است.

 

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز ، حلول ماه شوال المکرم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر ، روز شکوفایی فطرت و نزول رحمت الهی را به همه مردم ایران اسلامی ، بویژه همکاران ارجمند تبریک عرض می نمایم . از درگاه خداوند ایامی شاد، سرشار از خوبی ها و سلامتی برای همگان مسئلت می نمایم.

مسعود ظفری

شهردار دوگنبدان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!