نامه نماینده گچساران و باشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید میدانی از مراکز درمانی گچساران به ویژه بخش‌های کرونایی با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفته است:

جناب آقای دکتر یزدان پناه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان
سلام علیکم
الان ساعت ۱:۴۰ شب است پس از ارسال پیامک اطمینان از بیدار بودن که بی‌پاسخ ماند به دلیل جمع‌آوری گزارشات میدانی در بازدید میدانی از وضعیت بیماران کرونایی در گچساران و شرایط وخیم بیماران که استحضار دارید پس از مشورت با متخصصین و مطلعین پیشنهاداتی داده شد که عینا جهت اجرا برای پیشگیری از وقوع فاجعه کرونایی بیشتر در گچساران خدمتتان ارسال می گردد لازم است به فوریت اقدامات انقلابی صورت پذیرد.


۱- آقای دکتر سید امیر آذرگون به عنوان نماینده تام الاختیار شما در رسیدگی به بیمارستان کرونایی و فرمانده میدان با ابلاغ رسمی به مجموعه بهداشت و درمان گچساران معرفی شود.


۲- شخصاً به اتفاق معاونت درمان دانشگاه به گچساران عزیمت نموده و ضمن بازدید میدانی گزارشی برای ارائه به مراجع نظارتی بالاتر از خود آماده نمایید هرچند انتظار می‌رفت با این حجم از فوتی‌های کرونایی در گچساران به عنوان وظیفه ذاتی خود این کار را انجام می‌دادید…


ضمناً در حین خروج از بیمارستان بی‌بی حکیمه متوجه عدم وجود داروخانه در این بیمارستان شدم که موجب تعجب و تاسف است.


سید ناصر حسینی پور نماینده مردم عزتمند گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!