پایگاه خبری، تحلیلی گچساران: همزمان با عید غدیر خم ۷۰۰ کیلو گوشت نذر قربانی توسط ۳۳ کانون فرهنگی مساجد گچساران، بین ۴۰۰ خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونای این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توزیع شد.
بر پایه این گزارش، این بسته های یک و نیم کیلویی گوشت فربانی همراه با نمک متبرک، با مساعدت برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و مشارکت موسسه «حضرت خدیجه (س) قم» تهیه شده و توسط ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان و رابطین شهرستان گچساران بین کانون های فرهنگی شهر و روستا توزیع شد.
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
(1).jpeg)
.jpeg)
.jpeg)





