رِئیس شورای شهر دوگنبدان روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: در این پیام آمده است:

«ن والقلم و ما یسطرون»
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (سوره قلم ۱)

دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو و پیش قدم بوده و هستند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد درگذشتگان عرصه خبر، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفته و از خدای منان برای این قشر فرهیخته آرزوی توفیق الهی دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!