ویژه خبری

نارضایتی شهروندان مسکن مهر در شهرک نفت گچساران

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: جمعی از شهروندان مساکن مهر گچساران در منطقه شهرک‌ نفت جنوبی این شهر، با ارسال ویدئویی از  بهداشت این منطقه،  آبگرفتگی در وقت ریزش باران و شیوع انواع بیماری ها به دلیل انباشته شدن زباله ها در معابر عمومی این منطقه و در محل بازی کودکان، نبود رفتگر و نداشتن فضای سبز، از مسئولان شهر گچساران، گله و شکایت کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان مربوطه از جمله سرپرست شهرداری دوگنبدان و فرماندار گچساران به مشکلات مردم این منطقه شدند. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!