سید حسین بیناپور از کارکنان ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت

پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: در پی درگذشت سیدحسین بیناپور از کارکنان این اداره کل و عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان جامعه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد به سوگ نشست.

 

متن پیام محمدعلی پیرسبزی، به مناسبت رحلت زنده یاد سیدحسین بیناپور به شرح زیر است:
 انا لله و انا الیه راجعون


خانواده مکرم همکارعزیزمان مرحوم مغفور سید حسین بیناپور
تبسمی از جنس پدر …، نیک مردی ازکهکشانِ سفر…، او که شریف بود و شفیق …، بی پیرایه بود و پیشانی اش،ممهور به مُهرِ سجادهِ نور ، منور…، مردِ مِهر بود و قنوتش لبالب از تلاوتِ آیات مهربانی، زنده برای زیستن و پناهِ بزرگی برای اقارب، بی شک رفتنش، قلوبی را مغلوب نمود چرا که نعمتی بس بزرگ بود. نیک میدانیم که عروجِ اویش، پروازی ملکوتی به فرمانِ حضرتش و لبیک به قرارِ مقرور بود که عمری خدمت به فرهنگ قرآن و عترت در کارنامه مقبولش به همراه دارد و هم اینک، رضایِ رضا، به حکم قضا، متبسم در جوارِ حضرت حق، زندگیِ ابدی ، آغاز میکند . درگذشت ناباورانه این فقید سعید ضایعه ای بزرگ برای جامعه فرهنگی استان بود، غفرانِ سراسر مهرِ خداوندِ کریم ، برای آن عزیزِ سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و دوستدارانش، آرزومندیم.

 

محمد علی پیرسبزی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!