پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: دکتر آرین غلامیان مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
با سلام واحترام :
رشد وتوسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راویان عشق وآزادی ونیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.
هفدهم مرداد ماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است،فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند،روز حق گویی وحق جویی وروز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران،نویسند گان وروز نامه نگاران،صاحبان اندیشه وقلم وآزادگان عرصه ی اطلاع رسانی ونیز شما خبر نگار صدیق وشریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
از ایزد منان برای شما وهمه مجاهدان وتلاشگران این عرصه توفیق وتداوم وهدایت وسعادت وسر افرازی وسربلندی تمنا دارم.
دکتر آرین غلامیان
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران




