به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران: غلامرضا کمالی، با حضوری یک روزه در جمع کارکنان عملیاتی و خدماتی تأسیسات نفتی نرگسی و گوره گفت: کارکنان اقماری صنعت نفت نیروهای بی ادعای خط اول جهاد اقتصادی کشور هستند .
مدیرعامل نفت گچساران ادامه داد: مدیران و سایر همکاران ستادی در هر جایگاهی که باشند باید بدانند موضوعیت حضور سازمانی آنها پشتبانی بدون منت و تمام و کمال از شما همکاران بخش تولید می باشدتا بتوانید با تمرکز کامل وبدور از دغدغه در این سنگر اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق نمایید .
وی تصریح کرد: مفهوم جهاد اقتصادی را شما کارکنان عملیاتی و اقماری در عمل انجام می دهید و من وظیفه دارم به شما خداقوت بگویم و پای درد و دل شما بنشینم .
کمالی افزود: دوری از خانواده در شرایط کاری سخت و گرمای طاقتفرسای جنوب نشان از تعهد شما کارکنان صنعت نفت گچساران برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران دارد .
وی خاطرنشان کرد: مطمن باشید مردم به وجود شما کارکنان بی ادعایی که در سخت ترین شرایط کاری در میدان هستید افتخار می کنند و ما نیز وظیفه داریم رفع مشکلات شما را در اولویت کاری خود قرار دهیم و پیگیری نماییم .
بر اساس این گزارش مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات نرگسی و گفتگو با کارکنان عملیاتی از استراحتگاه و امکانات رفاهی کارکنان نیز بازدید کردند و دستورات لازم را در این زمینه صادر و سپس با حضور در ایستگاههای مرتبط با صادرات نفت گوره حاضر و پس از بازدید در نشستی صمیمی به همکاران این تاسیسات خداقوت و برای رفع دغدغه های مطروحه آنان قول نهایت تلاش و پیگیری را دادند.






