تغییرملاقات عمومی آموزش وپرورش از روز دوشنبه به شنبه

بلورگچساران: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: زمان ملاقات عمومی سرپرست آموزش و پرورش از روز دوشنبه به ” شنبه ” هر هفته تغییر یافت.
پایگاه خبری بلورگچساران، سید عبدالمناف محسنی نیکو مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با ما بیان داشت؛ با توجه به تغییر زمان ملاقات فرماندار شهرستان از دوشنبه به” شنبه ” و برگزاری جلسات فرمانداری در روز های دوشنبه، جهت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت آن ها، این تصمیم گرفته شد.
وی همچنین بیان کرد؛ روزهای سه شنبه هر هفته هیچ جلسه ای در آموزش و پرورش برگزار نخواهد شد و برنامه کاری سرپرست آموزش و پرورش در روز های سه شنبه به بازدید آموزشی از مدارس اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!