به گزارش پایگاه خبری بلور گچساران، در جریان افتتاح و کلنگزنی پروژههای عمرانی، اقتصادی و خدماتی شهرستان گچساران به مناسبت هفته دولت، حضور یک سیلندر گاز در کنار مسئولان به نمادی از مطالبه ساکنان شهرک حاشیهنشین «چاهک» تبدیل شد.
آیین با حضور غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویهوبویراحمد و جمعی از مدیران کل استانی برگزار شد.
در حاشیه آیین کلنگزنی پروژه پیادهروسازی ضلع شمالی و جنوبی بلوار حدفاصل فلکه نرگسی تا ورودی پتروشیمی گچساران، مردم شهرک «چاهک» خواسته خود را به شکل نمادینی با گذاشتن سیلندر گاز و ارائه برگهای با امضای جمعی از ساکنان مطرح کردند.
این حرکت هدفش جلب توجه مسئولان به مشکل اصلی حدود ۴۰ خانوار این منطقه بود که سالها بهدلیل نبود شبکه گازرسانی در تنگنا زندگی میکنند.
غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت، پس از مراسم خطاب به مسئولان تاکید کرد: مشکلات این خانوارها باید در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و تکلیف این نقطه از شهر مشخص شود.





