پایگاه خبری، تحلیلی بلور گچساران: امروز شنبه (6 شهریور)، فرماندار و جمعی از مسئولان سپاه شهرستان گچساران، در پنجمین روز از هفته دولت با علیرضا اتابک فرماندار شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ محمد درخوش مسئول نظارت و بازرسی حوزه نمایندگی سپاه گچساران و جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج حضور داشتند.
2 تا 8 شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه دو شخصیت فداکار انقلاب، محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.




