سامانه ۱۱۱ پاسخگوی همشهریان درموردمشکلات پست واینترنت و شبکه مخابرات

پایگاه خبری،تحلیلی بلورگچساران:
در راستای گرامی داشت روز جهانی ارتباطات و ارتقای سطح پاسخگویی مستقیم مدیران کل به مردم شریف, آسان سازی روش های ارتباط مردم و مسئولین و تسریع در انتقال مشکلات، نظرات و خواسته های مردمی به دستگاهها و مراجع مربوط ، غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شورای مدیران دستگاههای تابعه وزارت ارتباطات در استان از ساعت 11 صبح تا ساعت 13 عصر شنبه 98/2/28 از طریق سامانه تلفنی 111 پاسخگویی مردم می باشد.
مردم استان، می توانند سوالات خودرا در خصوص همه مسائل و رضایت مندی خود نسبت به دستگاهها از جمله (اداره کل پست, شرکت ارتباطات زیرساخت, شرکت مخابرات, اداره کل ارتباطات) وضعیت تلفن ثابت, کارکرد تلفن بیسیم, تلفن همراه, پوشش اینتزنت, دفاتر پیشخوان, دکل های مخابرات, تشعشعات مخابراتی, پیمانکاران مخابراتی, عرضه خدمات پستی, نرخ خدمات پستی, سرعت مرسولات پستی, زیرساخت های فناوری و مخابراتی, اعتبار حجمی و زمانی, مشکلات آنتن دهی, پهنای باند, اپراتورهای مخابرات, وضعیت پاسخگویی مدیران این حوزه و سایر موارد مرتبط از مدیرکل ارتباطات مطرح و پاسخ بگیرند.
مومن نسب
مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری
انتهای پیام/