بلورگچساران: مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب گفت: بیمارستان 64 تختخوابیگچساران با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

احمد محمدی در بازدید از روند ساخت بیمارستان 64 تختخوابی بعثت صنعت نفت گچساران(شهدای نفت) افزود: روند اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی شهدای نفتگچساران در سال 1387 شروع شد و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته ای در حوزه درمانی و سلامتی است و زمینه مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران را دارد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در حال ساخت است.
محمدی محمدی ادامه داد: بیمارستان بعثت صنعت نفتگچساران دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی، بخش های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری است.
مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب،هیات همراه و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از بخش های مختلف بیمارستان فعلی بعثت صنعت نفتگچساران نیز بازدید کردند.
انتهای پیام/




